مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-09سياسي

 فضای مجازی و مغفول ماندن کتاب خوانی


رییس اداره کتابخانه های عمومی تایباد گفت: با توسعه فضای مجازی و همگانی شدن آن میان اقشار مختلف جامعه، کتاب از سبد خانوارها حذف شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره کتابخانه های عمومی تایباد گفت: با توسعه فضای مجازی و همگانی شدن آن میان اقشار مختلف جامعه، کتاب از سبد خانوارها حذف شده است.

حسن سالاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توسعه فضای مجازی و همگانی شدن آن میان اقشار مختلف جامعه، کتاب از سبد خانوارها حذف شده و جای آن را فضای مجازی گرفته است.

وی با اظهار تأسف از اینکه امروزه کتاب و کتاب خوانی در میان اعضای خانواده به ویژه بزرگسالان مغفول مانده است، مطرح کرد: در حال حاضر دو سوم اعضای کتابخانه های شهرستان را کودکان و نوجوانان تشکیل داده اند و استقبال بزرگسالان، دانش آموزان و دانشجویان از کتاب و کتاب خوانی به حداقل رسیده است.

کتاب های تاریخی و دینی در تایباد بیشترین خواننده را دارد رییس اداره کتابخانه های عمومی تایباد با اشاره به اینکه در میان موضوعات مختلف، کتاب هایی با موضوعات دینی و تاریخی بیشترین خواننده را در کتابخانه های شهرستان دارد، توضیح داد: در حال حاضر 10 هزار و 750 جلد کتاب با موضوعات مختلف اجتماعی، داستان، تاریخی، دینی، سیاسی، فرهنگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 فضای مجازی و مغفول ماندن کتاب خوانی

 فضای مجازی و مغفول ماندن کتاب خوانی